Hrvatska turistička zajednica u Berlinu je, na 11. međunarodnom festivalu turističkog filma i multimedijalnih uradaka, za promidžbeni film "Oda radosti" dobila prvo mjesto u kategoriji glazbenih videa. Turistički Oscar osvojen je u konkurenciji 180 zemalja koje nastupaju na berlinskoj burzi turizma ITB, a predstavnicima HTZ-a uručio ga je predstavnik Saveza njemačkih društava filmske i video produkcije. Promidžbeni turistički film "Oda radosti" nastao je po ideji violončelistice Ane Rucner, koja u njemu i nastupa uz Zagrebačku filharmoniju i akademski zbor Ivan Goran Kovačić. Redatelj je Hrvoje Hribar, a produkciju je odradio Planet B. Film, inače, ima devet verzija, a Hrvatsku turističku zajednicu taj je projekt stajao oko 1,5 milijuna kuna. Spot "Oda radosti" gledat će, među ostalima, i gledatelji globalnih televizija, a uz njega je vezana i zanimljivost da se vrtio na ekranima u Europskom parlamentu na dan kad je Hrvatska potpisivala predpristupni ugovor s EU. Spot je, inače, prvi puta emitiran lani u rujnu, a iz Hrvatske turističke zajednice najavljuju da će ga kandidirati na još nekoliko međunarodnih natjecanja. - Na njemu se radilo dva mjeseca, a ovo priznanje smatramo potvrdom da smo našim promiđbenim alatima u samom vrhu. Koristit ćemo ga sve do ulaska u Europsku uniju, jer je u njemu, među ostalim, i slogan "Hrvatska - nova turistička zvijezda EU", kazao nam je u Berlinu direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.
La Comunità turistica croata all’XI festival internazionale del film turistico e delle opere multimediali di Berlino, per il film promozionale “Inno alla gioia” ha conquistato il primo posto nella categoria: video musicali. L’oscar del turismo è stato conquistato competendo con i 180 paesi rappresentati alla borsa internazionale del turismo (BIT) di Berlino, ed è stato consegnato ai rappresentanti della Comunità turistica croata dal rappresentante dell’Unione delle società tedesche dei produttori cinematografici e di video. Il film turistico promozionale “Inno alla gioia”, è nato dall’idea della violoncellista Ana Rucner, presente insieme alla Filarmonica di Zagabria e al coro Ivan Goran Kovačić. Il regista è Hrvoje Hribar, mentre la casa di produzione è la Planet B. Il film ha nove versioni, e la Comunità turistica croata ha stanziato per questo progetto circa 1,5 milioni di kune (circa 195.000 €). Lo spot “Inno alla gioia” verrà visto, tra gli altri, anche dai telespettatori di tutto il mondo ed è curioso il fatto che sia andato in onda sugli schermi del parlamento europeo il giorno in cui la Croazia ha sottoscritto il Trattato d’adesione all’UE. Lo spot è andato in onda per la prima volta a settembre dello scorso anno, e dalla Comunità turistica corata hanno annunciato che lo candideranno ad altri concorsi internazionali. “Vi abbiamo lavorato due mesi, e questo riconoscimento lo consideriamo una conferma del fatto che i nostri strumenti promozionali sono eccelsi. Lo utilizzeremo fino all’ingresso nell’UE, perché all’interno, tra l’altro, c’è lo slogan ‘Croazia: la nuova stella turistica dell’UE’”, ha detto il direttore della Comunità turistica croata, Niko Bulić.
ROMA – Ancora arbitro protagonista in Serie A. Nel corso di Roma-Genoa, valevole per la 24ª giornata del massimo campionato, il signor Rosario Abisso annulla, dopo la consultazione del...
Leggi l'EditorialeQuesto sondaggio è chiuso.